Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    REKLAMACE ZBOŽÍ

    Zaslání reklamace je jednoduchý způsob, jak nám dát vědět, že při vyřizování objednávky nebo při používání námi dodaného zboží došlo k nějakému problému a také nejrychlejší cesta k jeho vyřešení.

    Uděláme vše pro to, abychom vše uvedli do pořádku.

    Základní informace:

    • Reklamaci zasílejte buď e-mailem nebo prostřednictvím reklamačního formuláře. Vyplňte všechny potřebné informace.
    • Co je pro jednotlivé typy reklamací důležité, je uvedeno níže.
    • Jakmile Vaši reklamaci obdržíme, potvrdíme Vám její přijetí a začneme pracovat na jejím řešení.
    • Pokud bude třeba, požádáme Vás o doplňující informace.
    • Pokud bude vše jasné, obdržíte od nás do týdne zprávu o výsledku reklamačního řízení a v případě uznání reklamace i návrh řešení.

    JAK POSTUPOVAT V KONKRÉTNÍCH PŘÍPADECH?

    DORUČENÍ POŠKOZENÉHO BALÍKU

    Pokud při dodání zásilky zjistíte, že je balík poškozený (roztrhaný nebo silně zdeformovaný),

    buď

    1. Převzetí balíku odmítněte.
    2. Telefonicky nebo e-mailem nám dejte vědět, že jste balík nepřijali.
    3. Připravíme pro Vás balíček nový, který okamžitě odešleme.

    nebo

    1. Požádejte kurýra o sepsání škodního protokolu.
    2. Poté balík přijměte.
    3. Poškozený balíček ještě před rozbalením vyfoťte.
    4. V klidu si obsah balíku zkontrolujte.
    5. Pokud bude něco chybět nebo bude poškozené vyplňte a odešlete nám reklamační formulář nebo e-mail a připojte informaci, že byl s kurýrem sepsán škodní protokol. Přiložte i pořízené fotografie. Usnadníte nám tak jednání s dopravcem.
    6. Poškozené nebo chybějící zboží Vám ihned zašleme.

    V BALÍKU NĚCO CHYBÍ NEBO OBSAH NEODPOVÍDÁ OBJEDNANÉMU ZBOŽÍ

    Balík je nepoškozený, ale zdá se, že nepřišlo vše, co jste objednali?

    • Obsah zásilky porovnejte s přiloženým dodacím listem, resp. fakturou, kterou jsme Vám zaslali e-mailem. Pokud balík obsahuje vše, co je na dokumentu uvedeno, je zásilka v pořádku. Je ale možné, že část objednávky zůstala zatím nevyřízena a bude Vám odeslána později. Objednané, ale zatím nevyexpedované položky uvádíme ve spodní části faktury nebo si je můžete nechat potvrdit u našich fakturantek. Kontakt zde.
    • Pokud se obsah dokladu neshoduje s obsahem balíku, vyplňte reklamační formulář nebo zašlete e-mail.
    • Nezapomeňte uvést následující:
      1. Číslo objednávky, dodacího listu nebo faktury.
      2. Které zboží a v jakém množství chybí nebo přebývá.
      3. Jak si přejete reklamaci řešit – zboží Vám buď dopošleme, nebo upravíme vyúčtování (vrátíme platbu za nedodané zboží).

    ZBOŽÍ JE VADNÉ NEBO SE BĚHEM POUŽÍVÁNÍ POŠKODILO

    Při posuzování reklamací týkajících se závad na zboží a jeho poškození během užívání, vycházíme z následujících zákonných ustanovení:

    • Záruční doba pro nákup výrobků soukromou osobou je 24 měsíců, fyzickou a právnickou osobou 12 měsíců.
    • Záruční doba běží ode dne nákupu, tedy data vystavení faktury.
    • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na závady způsobené uživatelem nebo běžným opotřebením nástroje.

    Vykazuje-li zboží výrobní vady nebo došlo k jeho poškození např. z důvodu vady materiálu máte možnost ho reklamovat.

    • Pořiďte 2 – 3 fotografie reklamovaného zboží. Z jedné by mělo být zřejmé, o jaký druh zboží se jedná (je viditelné např. objednací číslo, průměr vyražený na upínání nebo přiložený obal se štítkem). Na další by měl být viditelný detail poškozené části (např. místo lomu, poškození špice apod.)
    • Vyplňte reklamační formulář nebo zašlete e-mail.
    • Nezapomeňte uvést následující:
      1. Číslo objednávky, dodacího listu nebo faktury, popřípadě datum nákupu.
      2. Zboží, které reklamujete – ideálně naše objednací číslo nebo alespoň přesnou specifikaci (např. Vrták SDS-max průměr 20 mm, délka 400 mm).
      3. Jak si přejete reklamaci řešit – zboží Vám buď vyměníme nebo poskytneme finanční vyrovnání.
      4. Přiložte pořízené fotografie.
      5. Pokud budou Vámi poskytnuté informace dostatečné, provedeme posouzení reklamace na základě fotografií. Přesto Vás žádáme, abyste až do úplného vyřízení reklamace poškozené zboží ponechali k dispozici pro případné zaslání na naši adresu. Ve výjimečných případech Vás o to můžeme požádat.
     

    Podmínky reklamace se řídí obchodními podmínkami.

     

    Formuláře ke stažení

    Reklamační formulář OREN (docx)

    Reklamační formulář OREN (PDF)


    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies.
    Odmítnout, využívat pouze technické cookies.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Související zboží

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?